És una connexió lliure a Internet i sense fils, que permet oferir serveis d’Internet sense cables situats en llocs públics com a hotels, aeroports, escoles, cafeteries, etc.
Aquest tipus de connexions, es fan via wifi mitjançant el registre d’usuari i sense necessitat de contrasenya. Poden ser utilitzats per dispositius mòbils com a telèfons intel·ligents, tauletes i portàtils. En procedir a la seva connexió, es mostrarà amb accés lliure per poder accedir a la web mitjançant un formulari o perfil social.
Beneficis
Disposar d’una connexió a Internet oberta i sense contrasenyes suposa gaudir d’una sèrie d’avantatges:
Qui es connecta.
Quines són les franges horàries de més trànsit.
Quin és el temps mínim i màxim de connexió.
Triar l’ample de banda a oferir al client.
Permetre la descàrrega o no d’arxius.
Establir regles de firewall.
Dades molt importants per a poder orientar les estratègies de màrqueting a realitzar.
Creixerà la satisfacció
Afegir valors extres als propis d’un servei de qualitat i uns bons ingredients és el que t’ajudarà a diferenciar-te de la teva competència més directa.
Els clients no només estaran més satisfets sinó que se sentiran molt més units amb l’empresa. La informació que recopilaràs per mitjà del hotspot wifi per a restaurants, podràs mantenir un canal de comunicació obert i directe amb el teu públic, fent-los arribar novetats i ofertes del teu local.
Hotspot no requereix de grans instal·lacions ni obres per a poder-lo posar en marxa. Amb aquest sistema es reforça la imatge de marca de l’empresa, com a establiment actualitzat i preparat per a les noves tecnologies.
Més trànsit En ONline
i millors opinions
Gràcies al hotspot wifi per a restaurants aconseguiràs un major trànsit orgànic cap al teu web, així com un major nombre d’opinions per al teu local.
Estar connectat amb els teus clients et permet controlar millor totes les teves accions i corregir-les en temps real. El teu negoci podrà continuar creixent alhora que els clients se senten cada vegada més satisfets amb els teus serveis.
Tots guanyen! Els consumidors incrementen la seva satisfacció com a clients i l’empresa aconsegueix conèixer millor al seu públic.